Fa bani pe Net

Fa bani pe Net

miercuri, 5 august 2009

Lui Ioan










6 comentarii:

Ioan spunea...

...no comment...

si totusi trebuie sa spun ca "buturuga" din prima poza imi e foarte cunoscuta; am stat ore in sir pe ea...apoi florile alea sunt minunate, iar copii se incadreaza perfect in decorul mirific.

Multumesc din tot sufletul.

criss spunea...

:)Ok

criss spunea...

Fetita este un model mai vechi de-al meu...superba. Prima data cand am cunoscut-o, era cu bunica ei, si s-a repezit la mine strigand: "mama"....hahahah.
Cu greu a acceptat ca nu eram mama ei.
De cate ori o vad, o imortalizez...Ar trebui sa trimit pozele mamei ei adevarate, care, poate a aflat de la bunica, ca e cineva in parc care-i fotografiaza fata :)

Cine stie...poate ii fac chiar un album foto peste cativa ani :)

O noapte frumoasa.

Ioan spunea...

Dragut.
Inseamna ca te iubesc copiii:)
Si mie mi se intampla sa se uite atenti la mine sau sa ma astrice in vreun fel. Si sunt atat de simpatici...
In legatura cu albumul: daca poti face, de ce nu? Nu cred ca mama ei s-ar supara, din contra.

O noapte linistita iti doresc.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe:) ador pozele facute in natura

criss spunea...

Multumesc mult :)